Armi Ratia – Marimekko dibinātāja un vadītāja
Mari-ihminen (Mari-cilvēks) – Marimekko veidots kompānijas patērētāja tēls – drosmīgs, oriģināls, pārliecināts…
Printex – kompānija, kas apdrukāja audumus un vaskadrānas; pēc tam, kad Viljo Ratia uzņēmumu pārpērk, Armi Ratias vadībā tas top par Marimekko
Maija Isola – dizainere, kas radījusi slaveno „magoņu” un daudzus citus Marimekko klasiskos rakstus; Marimekko strādājusi no pašiem pirmsākumiem
Vuokko Nurmesniemi – dizainere, kas Marimekko strādā no pirmsākumiem līdz mūsdienām, lielā mērā veidojusi Marimekko stilu un estētiku
Katsuji Wakisaka – japāņu dizainers, kas sešdesmitajos gados atsvaidzināja Marimekko produkciju ar drosmīgi bērnišķīgiem, krāsainiem rakstiem
Fujiwo Ishimoto – japāņu dizainers, kas kopš septiņdesmitajiem gadiem darbojas Marimekko. Viņa darbiem raksturīgs japāniskais lakonisms un dabas tuvums.
Tasaraita kolekcija - Annikas Rimalas septiņdesmitajos gados radītā kolekcija, kas populāra līdz mūsdienām; ideja-apģērbs, ko var valkāt visi cilvēki, neatkarīgi no dzimuma un vecuma
Dècembre - dažādu nelielu Marimekko produktu un audekla maisu dizainēšanai un mārketingam nodibināta kompānija, kas vēlāk atkal kļūst par Marimekko daļu.
Ristomatti Ratia – Dècembre galvenais dizainers, kura radītās somas pasaulē kļuvušas par klasiku, Armi Ratias dēls
Kirsti Pākanena – Marimekko vadītāja pēc Armi Ratias nāves
Workidea – Kirsti Pākanenas uzņēmums, kas deviņdesmito gadu sākumā nopirka Marimekko
P.S. - kā redzams mainu savu tēmu no Helsinku slengs uz kaut ko krāsaināku un dzīvespriecīgāku
Ļoti labi. Arī slengs būtu bijis labi, taču šim būs lielāka atbalss kultūras iepazīšanā.
AtbildētDzēst